Czy Twój salon fryzjerski jest gotowy, aby skorzystać z trendu #ShopLocal za pomocą sklepu internetowego? Ostatnie badanie przeprowadzone przez Phorest wykazało, że od czasu COVID-19 wzrosła tendencja do wspierania lokalnych firm.
Jest to bardzo dobra wiadomość dla małych firm na całym świecie, ale oczywiście jesteśmy teraz w trakcie drugiego zamknięcia, więc ważne jest, aby dotrzeć do lokalnych klientów i pokazać im, że jesteś online i możesz dokonać u nich zakupów.
Z prawie 80% konsumentów mówi, że planują kupić więcej od lokalnych firm niż od dużych gigantów detalicznych, a z odliczaniem do Bożego Narodzenia na, okazja może być ogromna dla małych firm, takich jak salony fryzjerskie i salony.
Dla większości z Was usługi stanowią większość przychodów, a sprzedaż detaliczna stanowi mniejszy kawałek tortu. Jednak w sytuacji, gdy drzwi są zamknięte przez kilka tygodni, a sezon świąteczny wygląda zupełnie inaczej w 2020 roku, nowy przypływ wsparcia dla lokalnych firm może stanowić koło ratunkowe dla salonów fryzjerskich.
Nadszedł czas, aby rozpocząć działalność w sklepie internetowym, jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś.
Oto trzy materiały, które pomogą Ci udoskonalić Twoją strategię sprzedaży detalicznej online!
OGLĄDAJ Premierę firmy Phorest na Facebooku w poniedziałek 16 listopada.
Przeczytaj Salondipity łatwy w użyciu Przewodnik Właściciela Salonu do budowania sklepu internetowego. W przewodniku krok po kroku dowiesz się, jakie oprogramowanie jest dla Ciebie najlepsze, odkryjesz najważniejsze informacje, których potrzebujesz, aby zacząć, dowiesz się, jakie kroki musisz podjąć, postępuj zgodnie z prostym przewodnikiem, aby zbudować swój sklep i być gotowym do wprowadzenia na rynek swojego sklepu internetowego.
Zapamiętaj listę kontrolną NHBF "Going Online", która zawiera link do przepisów rządowych, których należy przestrzegać podczas sprzedaży detalicznej w Internecie.
Czytaj dalej
Jak wzrost realnej płacy wystarczającej na życie wpłynie na fryzjerów?
Podsumowanie dostępnych pakietów wsparcia finansowego
Drużyna Pana Sama Wall zbiera fundusze na Movember