Czy wiesz, że oferując produkty detaliczne w swoim sklepie możesz zarobić ponad 15 funtów więcej na każdym kliencie? Jeśli Twoja odpowiedź brzmi "nie", nadszedł czas, aby poprawić swoją grę w sprzedaż detaliczną.
A wszystko zaczyna się od wyboru właściwych produktów do sprzedaży detalicznej. Wahl Grooming Tools Retail Range jest sprzedawany wyłącznie przez barbershopy i salony, co daje Ci korzyść w postaci wyłączności i środków do budowania lojalności klientów. Klient, który dokona u Ciebie zakupu detalicznego, jest bardziej prawdopodobne, że stanie się klientem powracającym.
Oto 5 wskazówek dotyczących sprzedaży, które sprawią, że zwiększysz sprzedaż detaliczną szybciej niż zdążysz powiedzieć "ker-ching".
Wszystko zależy od wizerunku
Jesteś influencerem (tak, naprawdę!)Nie lekceważ siły swoich rekomendacji! Zachęcaj swoich klientów do zachowania w domu uczucia "bycia zadbanym" i spraw, aby Twoja rekomendacja była dla nich osobista. Porozmawiaj z nimi o tym, dlaczego dany produkt będzie pasował do ich stylu.Wypróbuj, zanim kupisz "Jednym z najprostszych sposobów na dokonanie sprzedaży jest zademonstrowanie produktu klientowi. Kiedy już zachwycisz ich rezultatem, nie będą mieli innego wyboru, jak tylko kupić jeden dla siebie.Abypomóc Ci w zwróceniu uwagi na asortyment, Wahl oferuje plakaty i naklejki lustrzane, które możesz wykorzystać na swoich stanowiskach pracy, jak również na froncie swojego sklepu. Jest to świetny sposób, aby zwrócić uwagę na produkty i zachęcić do rozmowy na ich temat.Wybierz swoje produkty mądrzeSeriadetalicznych narzędzi Wahl Grooming Tools to starannie dobrana kolekcja najwyższej jakości narzędzi przeznaczonych wyłącznie dla barber shopów i salonów sprzedaży detalicznej, niedostępna dla masowego rynku detalicznego. Zaprojektowane, aby działać na optymalnym poziomie dla klientów; te narzędzia premium pomogą fryzjerom generować dodatkowe przychody i budować lojalność klientów. Kliknij tutaj, aby zobaczyć pełną ofertę.
To jest post sponsorowany we współpracy z firmą Wahl
.