Międzynarodowe wnętrza: BarberRules w Atenach, Grecja

BarberRules w Atenach nie tylko strzyże, ten miejski barbershop to także miejsce, które skupia się na społeczności, kulturze skate i fajnych garmażach.

FAKTOIDY
WŁAŚCICIELE: Konstadinos i Paminos Perrakis
KLIENCI: Główna grupa odbiorców to millenialsi, ale mamy klientów w wieku od 1 do 91 lat!
ROZMIAR: 400 metrów kwadratowych
ZAPROSZENIA LUB WEJŚCIA: Przed COVID19 mieliśmy 2 dni wejść w tygodniu, teraz umawiamy się tylko na spotkania przez Resurvę.
CENY: Fryzura €15
Wygładzanie skóry €18
Całkowita zmiana kształtu brody €15
FUN FACT: Mamy mini rampy do jazdy na rolkach i garaż, w którym nagrywamy nasz podcast
FOLLOW: @barberrules na Instagramie; @BarberRules na Facebooku







BarberRules postawił sobie za misję wprowadzenie nowej sceny barberskiej do Aten. Mini rampy do skate'ów, pop-up shop i miejsce na imprezy, które może konkurować z każdym barem w mieście - to nie jest "tylko" salon fryzjerski.

Konstadinos Perrakis jest fryzjerem w trzecim pokoleniu, który uczył się zawodu od swojej babci i matki. W rzeczywistości, rozpoczął swoją karierę pracując w salonie swojej mamy, ale wiedział, że jego przyszłość leży w tworzeniu marki barberskiej i odciśnięciu na niej własnego piętna. Wraz ze swoim bratem i współwłaścicielem Paminosem stworzyli BarberRules, prawdziwie holistyczny barbershop. "Powiedziałem mojemu projektantowi, że chcę stworzyć w Atenach salon w stylu kalifornijskim" - wyjaśnia Konstadinos. "Użyliśmy industrialnych materiałów i ciepłych świateł. Szczerze mówiąc, ciepłe światła sprawiają, że wykonanie fryzury jest większym wyzwaniem, ale są o wiele lepsze dla atmosfery." Zespół chciał odejść od tradycyjnego wyglądu salonu fryzjerskiego - nie ma tu polerowanego drewna ani staromodnych elementów. W salonie znajduje się mieszanka nowych i zabytkowych Belmontów, akcesoriów skate'owych, a fryzjerzy uwielbiają fajne pelerynki fryzjerskie Cape Gang, które dodają salonowi kolorytu.

Mówiąc o miłości, w BarberRules jest jej bardzo dużo. W rzeczywistości, Konstadinos mówi dalej, jak ciężka była pandemia dla wszystkich w tym biznesie. "BarberRules to mój dom, jestem przyzwyczajony do bycia tam minimum 12 godzin dziennie", mówi. "W tej chwili mogę tylko biegać i jeździć na rowerze. Nie mogę nawet jeździć na łyżwach! Ale są dobre rzeczy w drodze - ja i moja partnerka spodziewamy się dziecka i właśnie dostaliśmy
dziecka i właśnie mamy nowego szczeniaka." Pomimo tego, że nie jest w stanie ścinać włosów i nie jest w stanie sprzedawać na konwencjach tatuażu, które normalnie przynoszą dużo przychodów, ekonomicznie biznes jest stabilny. "Na szczęście jesteśmy w porządku finansowo, ale jak wiele świata, byliśmy zamknięci przez trzy miesiące na początku pandemii, która uderzyła nas mocno emocjonalnie. "

Wszystko polega na połączeniu i społeczności w BarberRules

.

Położony na północnych przedmieściach Aten, około 4 km od centrum miasta, sklep ma około 35% lokalnych klientów, a pozostali pochodzą z całych Aten, a niektórzy przyjeżdżają do miasta w ciągu godziny. W rzeczywistości, niektórzy pochodzą z całej Europy. "Widzimy około 1200 klientów miesięcznie pomiędzy sześcioma fryzjerami. Pracujemy sześć dni w tygodniu i minimum dziesięć godzin dziennie. Staramy się utrzymać ceny na przystępnym poziomie, aby utrzymać naszą główną grupę odbiorców" - mówi Konstadinos. "Chcę, aby w moim sklepie były dzieci, ponieważ to one stanowią społeczność, do której kierujemy nasze usługi.

Ale przyciągamy wszystkie grupy wiekowe, mam klientów w wieku od 1 do 91 lat!"

I jeszcze podcast 3kavalo. Nie jest on o salonach fryzjerskich czy fryzjerach, ale raczej o kulturze i stylu życia. "Mamy znanych gości i dobrze nam się gada". Inne przedsięwzięcia obejmują sklep odzieżowy, w którym znajdują się główne marki skate'owe.

Jeśli chodzi o szeroko pojętą branżę, konkursy i nagrody, Konstadinos skupia się na swoim biznesie i swoich klientach. Konstadinos wyjaśnia MB, że chociaż w Grecji nastąpił boom na salony fryzjerskie, jest zdecydowany nie podążać za tą sceną zbyt blisko i nie porównywać się z innymi firmami. "Szczerze mówiąc, nie jestem wielkim fanem konkurowania z innymi fryzjerami - całą swoją energię poświęcam moim klientom, bo to jest dla mnie w tej chwili najważniejsze". Kiedy Konstadinos mówi o klientach, których ma od 16 lat, mówi o nich jak o starych przyjaciołach. "Teraz przychodzą ze swoimi dziećmi! Kreatywność i połączenie jest dla mnie najważniejsze." Nie moglibyśmy się bardziej zgodzić z tym stwierdzeniem.

Ten artykuł pierwotnie ukazał się w numerze styczeń-marzec 2021 magazynu Modern Barber, możesz przeczytać pełny numer tutaj.


O serwisie

Portal poświęcony aranżacji wnętrz salonów fryzjerskich.

Korzystając z naszych porad, dobór mebli i akcesoriów fryzjerskich nie będzie stanowił problemu.

Stwórz swój idealny salon razem z nami.

 

Kontakt

kontakt@partnerzy.info.pl

Galeria