- Strona główna
- Blog AgendaPro salony fryzjerskie
- Imiona fryzjerów: Porady i pomysły na ...
Rozpoczynając jakikolwiek projekt mamy wielkie oczekiwania, marzenia i cele, ale żeby zacząć potrzebne jest nazwisko, które go poprowadzi. A jeśli chodzi o estetykę, a konkretnie o fryzjera dla mężczyzn, to trzeba bardzo jasno określić, co chcemy reprezentować. Nie chodzi tylko o to, co chcemy sprzedać, ale jak to sprzedamy i wykorzystamy na swoją korzyść. W świecie, w którym wszystko wydaje się być już stworzone, musimy w pełni wykorzystać nasz twórczy potencjał.
Jeśli tu jesteś, to dlatego, że myślisz o tym, by wkrótce otworzyć swój biznes, a wybór nazw salonów fryzjerskich może być zarówno żmudny, jak i kluczowy. Na szczęście masz teraz naszą pomoc. W tym artykule dowiesz się, jak wybrać najlepszą nazwę dla swojego salonu fryzjerskiego, taką, która reprezentuje Twój projekt, Twój styl i to, co chcesz przekazać i osiągnąć za pomocą swojego biznesu.
Tutaj damy Ci kilka wskazówek i pomysłów, aby dokonać właściwego wyboru wśród tysięcy nazw salonów fryzjerskich. Nowoczesny, vintage czy tematyczny salon fryzjerski, bez względu na to, jaki jest twój styl, są szanse, że ludzie będą się identyfikować z twoją marką i wracać do ciebie, więc pierwszym krokiem jest wybór dobrej nazwy, która reprezentuje wszystko, co chcesz wyrazić.
Nazwy zakładów fryzjerskich: klasyka branży
Mówiąc o klasycznych nazwach barbershopów , mamy na myśli określenia, które sprawdziły się na przestrzeni dziejów i wyznaczyły standardy dla ewentualnego naśladownictwa.
Spróbuj zwiedzić miasto, w którym będzie znajdował się Twój salon fryzjerski, a nawet pójść dalej i zobaczyć, jakie są cechy charakterystyczne kraju lub regionu, w którym się on znajduje. Stamtąd możesz uzyskać informacje i zobaczyć, jaki jest wspólny wzór wśród salonów fryzjerskich i jak możesz sprawić, by Twój był klasyczny i niezapomniany.
Oto kilka przykładów najlepszych salonów fryzjerskich na świecie i można zobaczyć, co je łączy.
-
Bolt Barbers Shop (Los Angeles).
-
Destiny Barber Studio (Miami).
-
Victorino Stylo (Puerto Rico).
-
New York Barber Shop (Rotterdam).
-
Murdock London (Londyn).
-
La barbière de Paris (Paryż).
-
Bullfrog Modern Electric Barber (Milan).
-
Chop Chop (Moskwa).
-
Kings Domain (Melbourne).
-
Hawley Woods (Costa Mesa, Los Angeles).
-
Schorem en barbier (Rotterdam).
-
Barber (Amsterdam).
Współczesne nazwy salonów fryzjerskich
We współczesnym świecie coraz więcej słów anglosaskich jest używanych w języku hiszpańskim, więc nie ma wątpliwości, że jest to dobry wybór jako sufiks dla twojego fryzjera, oto kilka przykładów:
-
Original Barber Shop
-
The Barber's
-
Original Barber
-
The Barber Shop
Gdyby połączyć te przyrostki ze swoim imieniem lub związkiem swojego imienia z imieniem partnera lub nazwiskiem rodzinnym mogłoby to wyglądać coś takiego:
-
Original Barber Shop Rodriguez
-
The Barber's Luis
-
Original Barber Leos
-
The Barber Shop by Jesús
Nazwy tematyczne dla salonów fryzjerskich
Nie jest bezzasadne myślenie o tematycznym salonie fryzjerskim, więc nazwa może jasno określać, co klient zastanie po wejściu do Twojego biznesu.
Pomyśl o tym, co chciałbyś zaoferować jako specjalny temat dla swojego salonu fryzjerskiego, mogą to być wikingowie, europejskie doświadczenia, gry, sport, muzyka lub coś inspirowanego filmem. Być może łatwiej będzie dostosować to, co masz w głowie i zapisać wszystkie swoje pomysły,
Kilka przykładów w zależności od tematu:
-
Vikings Barber Shop
-
Włoski zakład fryzjerski
-
Gamer Barbershop
-
The Vintage Barber Shop
-
The Elvis Barber Shop
-
Richie Valens Barbershop
-
F1 Barbershop
Zabawne nazwy dla salonów fryzjerskich
-
Groovy Barber Shop
-
La Calle Barbershop
-
Stylin Barber Shop
-
Unikalny salon fryzjerski
-
Downtown Barber Shop
Porady przed wyborem ostatecznej nazwy dla Twojego salonu fryzjerskiego
-
Przed wyborem wśród tak wielu nazw dla salonów fryzjerskich, sprawdź, czy domena jest wolna w sieci i w różnych sieciach społecznościowych, w przeciwnym razie możesz wspierać się dodając do nazwy sufiksy lub prefiksy, pamiętaj, że jeśli użytkownik nie jest dostępny, możesz go ocenić i dodać kilka punktów do nazwy.
-
Pamiętaj, że nazwa Twojego salonu fryzjerskiego nie powinna być zbyt długa ani skomplikowana, chcesz pozostać w pamięci konsumenta i aby gdy będzie Cię polecał, łatwiej było mu zapamiętać Twoją nazwę.
Powiązane artykuły:
- Wszystko co musisz wiedzieć o instagramie, aby przyciągnąć klientów do swojego salonu.
- Stwórz reklamę, która przyciągnie do Twojego salonu wielu klientów.
- Twórz atrakcyjne broszury i zobacz przykłady najlepszych z nich.