- Strona główna
- Blog AgendaPro Estetyka
- Jak zrobić broszurę dla swojej firmy
Każdy sposób reklamy naszego biznesu może być wykorzystany na naszą korzyść, jeśli wiemy jak skutecznie przekazać informacje o naszych produktach czy usługach.
Elementy takie jak broszury są często wykorzystywane w branży turystycznej i finansowej, ale przy niewielkiej modyfikacji możemy je doskonale dostosować do każdej innej firmy. Tutaj opowiadamy o tym więcej.
Co to jest broszura?
Broszura to rodzaj ulotki służącej do przekazywania informacji o usługach lub produktach Twojej firmy. Jest to bardzo uniwersalne narzędzie, które dostosowuje się do konkretnych potrzeb każdego przedsiębiorstwa. Czy to jako broszura, ulotka, tri-fold czy plakat, broszura jest doskonałym sposobem na poinformowanie potencjalnych klientów o Twoich usługach.
Informacje, które powinna zawierać broszura
Aby nasze broszury były skuteczne, musimy starannie dobrać informacje, które będą w nich zawarte. W tym sensie musimy mieć na uwadze interes naszego klienta oraz cele biznesowe, które sobie wyznaczyliśmy.
W skrócie, musi istnieć równowaga między rodzajem treści w broszurze, tak aby nie wyglądała ona zbyt informacyjnie i nie wyglądała jak element sprzedażowy.
-
Treść informacyjna: Istotne jest, aby broszura skutecznie przekazywałainformacje o usługach lub produktach naszej firmy. Treść informacyjna powinna zawierać dane kontaktowe firmy, jej portfolio produktów, doświadczenie i specjalizacje.
-
Treści promocyjne: Ten typ treści opiera się na wywyższaniu unikalnej wartości Twojej marki. Poprzez informacje promocyjne komunikujesz potencjalnym klientom, dlaczego powinni wybrać właśnie Twoją firmę, a nie jakąkolwiek inną.
Ważne jest, aby wszystkie broszury firmowe były odpowiednio oznaczone logo, nazwą i danymi kontaktowymi firmy. W przeciwnym razie konsument nie będzie mógł prawidłowo zidentyfikować firmy, co zniechęci go do kontaktu z Tobą w celu zakupu Twoich produktów lub usług.
Gdzie mogę umieścić moją broszurę?
Po ustaleniu formatu broszury i informacji, które będzie zawierać, można zacząć myśleć o tym, gdzie ją umieścić, aby dotarła do jak największej liczby potencjalnych klientów. Przede wszystkim ważne jest, aby zawsze mieć broszurę pod ręką w swojej siedzibie, w ten sposób będzie ona dostępna dla nowych klientów, którzy chcą dowiedzieć się więcej o Twojej firmie i będą mogli się z Tobą skontaktować w przyszłości. W przypadku, gdy masz innych partnerów biznesowych możesz zostawić kilka broszur w ich siedzibach, w ten sposób będziesz mógł dotrzeć do jeszcze większej liczby zainteresowanych osób.
Inną opcją ich rozdawania jest obecność na targach branżowych w sektorze Twojej działalności, dzięki temu będziesz wiedział, że osoby, którym rozdajesz materiały, to konsumenci zainteresowani Twoim typem działalności. Jeśli twój lokal znajduje się w ruchliwym miejscu lub w centrum handlowym, możesz mieć pracownika rozdającego broszury ludziom przechodzącym obok.
Będąc tak wizualnym elementem, ważne jest, aby broszury były odpowiednio zaprojektowane i ułożone. Dlatego jeśli nie masz w firmie grafika lub fachowca od projektowania graficznego, najlepiej zatrudnij usługi osoby, która się w tym specjalizuje. Im przyjemniejsza dla oka jest broszura, tym większe prawdopodobieństwo, że konsumenci przejrzą ją, przeczytają i zainteresują się Twoim produktem.
Wszystkie sposoby reklamowania swojej firmy są ważne i istotne. W zależności od sektora rynku, w którym działasz, będą techniki, które sprawdzają się lepiej niż inne, najważniejsze jest, aby je testować i zapisywać wyniki. W ten sposób będziesz mógł ocenić różne narzędzia reklamowe stosowane w przeszłości i które z nich są bardziej efektywne dla Twojego biznesu.
Artykuły powiązane
- Wszystko co musisz wiedzieć o instagramie, aby przyciągnąć klientów do swojego salonu kosmetycznego.
- Stwórz reklamę, która przyciągnie do Twojego salonu wielu klientów.
- Twórz atrakcyjne broszury i zobacz przykłady najlepszych z nich.