Zwroty przyciągające klientów do salonu fryzjerskiego, salonów i gabinetów kosmetycznych

  1. Strona główna
  2. Blog AgendaPro Uroda
  3. Zwroty, które przyciągają klientów do ...

Jeśli szukasz prostej, ale skutecznej alternatywy, aby przyciągnąć nowych klientów do swojego salonu, polecamy Ci wdrożenie strategii frazowej. To prosty sposób, aby pozostać w pamięci swoich klientów, przyciągnąć nowych i być pierwszym wyborem, gdy będą szukać fryzjera. Istnieje wiele dziedzin branży kosmetycznej, które mogą skorzystać z fraz w celu przyciągnięcia klientów: fryzjerzy, salony kosmetyczne, spa, gabinety kosmetyczne itd.

Być może zadajesz sobie pytanie"w jaki sposób tagline może wpłynąć na liczbę klientów mojego salonu? Odpowiedź brzmi: właściwy slogan może być czyn nikiem sukcesu dla Twojego salonu. Pomyśl o wielkich markach, takich jak Nike czy McDonalds - istnieje prawdopodobieństwo, że w ciągu kilku sekund przypomnisz sobie ich słynne hasła. Dzięki odpowiedniemu procesowi i dobrej znajomości swoich klientów możesz wywrzeć taki sam wpływ na swoich docelowych odbiorców. W poniższym artykule wyjaśnimy, jak tworzyć chwytliwe frazy, aby przyciągnąć klientów: fryzjer, salon lub studio urody.

Pierwsze kroki

Zanim wymyślisz swój tagline, musisz ustalić pewne ważne rzeczy, np:

  • Jakie są wartości Twojej firmy?
  • Co chcesz przekazać za pomocą swojego hasła?
  • Jak chcesz, aby Twoi klienci czuli się po wyjściu z salonu?

Odpowiedzi na te pytania dadzą Ci podstawę do rozpoczęcia budowania idealnej frazy, która przyciągnie klientów. Alternatywą, która pozwoli Ci mieć kilka opcji fraz dostosowanych do Twojej działalności, jest rozdzielenie ich według emocji, jakie chcesz wywołać u swoich klientów.

Inspirujące zwroty

Ten typ zwrotów koncentruje się na tym, aby klient czuł się zdolny do osiągnięcia wszystkich swoich celów, są one bardzo pozytywne i radosne. Oto kilka przykładów:

  • Jedyną rzeczą, która dzieli Cię od spełnienia marzeń, jest dobra fryzura!

  • Nie ma nic silniejszego niż kobieta świeżo po wizycie u fryzjera.

  • Na początek dnia potrzebujesz wizyty u fryzjera.

  • Przed podjęciem jakiejkolwiek poważnej decyzji skonsultuj się z fryzjerem.

Jak widać, ideą wszystkich zwrotów jest przekazanie uczucia, ale jednocześnie skojarzenie go z wyobrażeniem o salonie lub usłudze wykonywanej w salonie. Możesz tworzyć kalambury między oferowanymi przez Ciebie zabiegami i tym, w jaki sposób pomogą one Twoim klientom osiągnąć ich cele.

Frazy związane z pięknem

Jest to najczęściej spotykany typ zwrotów, które mają na celu podkreślenie urody klientek. Oto kilka przykładów:

  • Nie ma nic piękniejszego niż pewna siebie kobieta!

  • Piękno to coś więcej niż słowo, to postawa.

  • Kobieta, która wychodzi, jest taka sama jak ta, która wchodzi, ale z nieco większą pewnością siebie.

  • Nie chcemy, abyście byli idealni, chcemy, abyście byli najlepszą wersją samych siebie.

Jeśli chcesz użyć tego typu sformułowania, ważne jest, abyś podkreślił coś więcej niż fizyczne piękno, ponieważ duża część usług oferowanych przez fryzjerów wiąże się z poczuciem bezpieczeństwa i pewności siebie, które udaje im się przekazać swoim klientom.

Zabawne zwroty

Jeśli jedną z Twoich wartości jest bycie odważnym, odmiennym lub niepoważnym, ten typ wyrażenia może być idealny dla Twojego salonu. Oto kilka przykładów:

  • Jeśli chcesz zamknąć cykle, pomogą Ci nasi fryzjerzy.

  • Nie rób w domu tego, co - jak wiesz - może poprawić specjalista.

  • Jeśli zamierzasz dokonać radykalnej zmiany, upewnij się, że zrobisz to z najlepszymi.

  • Jesteśmy towarzyszami Twoich niesfornych włosów.

Frazy te są dobrą alternatywą, aby odrzucić konkurencję i zacząć zajmować miejsce w umysłach konsumentów. Pamiętaj, że najważniejsze jest wprowadzanie zmian, ale w zgodzie z Twoimi wartościami jako firmy.

Frazy z nazwą firmy

Ten typ frazy może łączyć w sobie dowolne z poprzednich, ale jako narzędzia użyj nazwy swojego salonu. Jest to dobra alternatywa, aby zacząć istnieć w świadomości klientów.

  • Peluquería Rulos, poczuj się pięknie i jak w domu.

  • Andrea's, centrum urody i pewności siebie dla kobiet takich jak Ty.

  • Peluquería Styl, piękno i wygoda w jednym miejscu.

Możesz wykorzystać dowolny z tych przykładów, umieszczając nazwę swojego salonu fryzjerskiego. Najlepiej byłoby, gdyby te frazy odzwierciedlały główny cel salonu.

Zaleca się stosowanie krótkich, łatwych do zapamiętania fraz, które identyfikują salon. W ten sposób łatwiej będzie przyciągnąć nowych klientów do salonu i odnieść sukces komercyjny.

Powiązane artykuły:

  1. Wszystko, co musisz wiedzieć o instagramie, aby przyciągnąć klientów do swojego salonu.
  2. Stwórz reklamę, która przyciągnie do Twojego salonu wielu klientów.
  3. Stwórz atrakcyjne broszury i poznaj przykłady najlepszych z nich.

O serwisie

Portal poświęcony aranżacji wnętrz salonów fryzjerskich.

Korzystając z naszych porad, dobór mebli i akcesoriów fryzjerskich nie będzie stanowił problemu.

Stwórz swój idealny salon razem z nami.

 

Kontakt

kontakt@partnerzy.info.pl

Galeria