Jak podnieść ceny w swoim salonie bez złości klientów?

  1. Strona główna
  2. Blog AgendaPro Beauty
  3. Jak podnieść ceny swoich ...

Podnoszenie cen produktów jest nieuniknioną częścią każdego biznesu, który chce się stale rozwijać. Jednak jeśli chodzi o salon kosmetyczny czy centrum urody, to obraz jest nieco inny. Jak podnieść ceny w salonie bez wkurzania klientów? Oto jak.

Ulepszenia zawsze mają swoją cenę

Salon czy gabinet kosmetyczny musi być w ciągłym rozwoju. W tym sensie, od szkolenia swoich pracowników do nabycia najbardziej innowacyjnych produktów może sprawić, że ceny pójdą w górę, coś, co klienci nie zawsze rozumieją bardzo dobrze, a jeśli nie jesteś ostrożny w sposobie, w jaki przedstawiasz im tę sytuację, mogą wystąpić pewne negatywne konsekwencje, takie jak rezygnacja z niektórych z nich. Jak więc tego uniknąć? To nie jest aż tak skomplikowane.

Wyobraź sobie, że jesteś na zakupach, masz tylko tyle pieniędzy i dowiadujesz się, że ceny poszły w górę.Jak niewygodne! Dlatego właśnie poinformowanie klientów z dużym wyprzedzeniem jest pierwszym krokiem w obliczu podwyżek cen w Twoim salonie. Dzięki temu nie będą zaskoczeni i będą wiedzieli, jak wprowadzić niezbędne poprawki do swojej kieszeni.

Przewiduj ich pytania, bądź przejrzysty

Ale dlaczego ceny poszły w górę? Nie czekaj na pytania i wyjaśnij swoim klientom przyczyny podwyżki za pośrednictwem bloga, mediów społecznościowych i w samym salonie. Jeśli pójdziesz dalej i przekonasz ich, że działanie przyniesie korzyści również im - takie jak nowe usługi, lepsze wyposażenie lub większy komfort - zapobiegniesz wyciągnięciu błędnych wniosków i zdenerwowaniu.

Mimo to mogą pojawić się wątpliwości i skargi, a ty powinieneś być na tyle uprzejmy i wyrozumiały, by sobie z nimi poradzić. Jeśli jesteś niecierpliwy i nieuprzejmy, Twoi klienci prawdopodobnie zareagują w ten sam sposób. Daj im więc znać, że rozumiesz ich dyskomfort i przypomnij, że niewielki wzrost ceny jest niczym w porównaniu z korzyściami, jakie im przyniesie. Może to stanowić różnicę między utraconym klientem a lojalnym.

Wreszcie, jeśli wykonałeś dobrą pracę w zakresie budowania lojalności, a jakość Twoich usług jest bezdyskusyjna, to nawet jeśli będziesz zmuszony do podniesienia cen w salonie, Twoi klienci zawsze będą po Twojej stronie. Ale, aby pokryć wszystkie scenariusze, postępuj zgodnie z radami, które właśnie przejrzeliśmy.

Na razie polecamy oprogramowanie Salon Urody, abyś mógł przejąć pełną kontrolę i zmierzyć, jak zmiany cen wpływają na Twój salon i Twoich klientów.

O serwisie

Portal poświęcony aranżacji wnętrz salonów fryzjerskich.

Korzystając z naszych porad, dobór mebli i akcesoriów fryzjerskich nie będzie stanowił problemu.

Stwórz swój idealny salon razem z nami.

 

Kontakt

kontakt@partnerzy.info.pl

Galeria